تبلیغات
parkourkaraj

درباره وبلاگ

    به این سایت کمک کنید تا سایت خوبی داشته باشیم
    مدیر وبلاگ : moien mirhashemi

نویسندگان

نظرسنجی

  • تا چه اندازه از سایت استفاده کردید











جستجو

آمار واطلاعات وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

مشخصات سیستم

ورز ش کردن در تابستان بدون کوفتگی 


هیچ چیز بدتر از احساس درد جسمانی از ورزش، در یك روز تابستانی نیست. 
نكات جدیدی كه اخیراً توسط بیمارستان پروتستان نیویورك (NYP) منتشر شده، به كسانی كه می خواهند از تابستان با ورزش لذت ببرند، مواردی را پیشنهاد می كند:

ورزش تابستانی بدون کوفتگی

ورزش تابستانی بدون کوفتگیهیچ چیز بدتر از احساس درد جسمانی از ورزش، در یك روز تابستانی نیست. 
نكات جدیدی كه اخیراً توسط بیمارستان پروتستان نیویورك (NYP) منتشر شده، به كسانی كه می خواهند از تابستان با ورزش لذت ببرند، مواردی را پیشنهاد می كند:
آرام شروع كنید.بهترین كار شما جلوگیری از آسیب قبل از وقوع است. حتی اگر برای ابقای میزان آمادگی تان تلاش كرده اید، انتظار نداشته باشید در همان وضعیتی باشید كه تا پاییز گذشته به آن رسیده بودید. فعالیت های جدید، نیاز به واكنش متفاوت ماهیچه ها و مفاصل دارند. این وضعیت زمانی كه بدنتان هنوز در حال ایجاد سازگاری است، احتمالاً موجب احساس دردناكی در بدن شود. اگر خیلی سریع و شدید، به خودتان فشار بیاورید، این درد خفیف ممكن است تبدیل به موضوع جدی تری شود. نرمش و گرم كردن قبل از ورزش را فراموش نكنید. اگرچه ممكن است در هوای خوب احساس گرمی كنید، اما هنوز باید به ماهیچه هایتان فرصت بدهید تا با حركات كنار بیایند و برای همه نواحی مورد نیاز، خون دریافت كنند. كشش آرام قبل از اتمام فعالیت تان به ماهیچه های پركار كمك می كند تا انعطاف پذیری شان را حفظ و بهتر كنند. 
آسیب ها را درمان كنید. برای آرنج تنیسورها، زانوی دونده ها و آسیب های مشابه، استراحت و خنك كردن، بهم فشردن و بالا نگه داشتن را امتحان كنید. استراحت یعنی این كه ناحیه آسیب دیده هیچ كشش زیاد و فعالیت بی موردی انجام ندهد. برای خنك كردن قسمتی از بدن، یخ را در پوششی مانند دستمال كتانی قرار دهید تا با پوست تماس مستقیم نداشته باشد. ناحیه مورد نظر را چندین بار در روز و هر بار به مدت ۲۰ دقیقه خنك كنید. بهم فشردن، استفاده از فشار در محل آسیب دیده برای قطع خونریزی (در صورت وقوع) و كاهش تورم است. در این موارد بالا نگه داشتن هم كمك زیادی می كند. بهم فشردن و بالا نگه داشتن در مورد آسیب های سنگین مانند پیچیدگی قوزك پا استفاده می شوند. 
وقفه های مستمر داشته باشید. حتی حرفه ای های تنیس بین دو ست بازی استراحت می كنند. البته كمی استراحت به این معنی نیست كه شما باید همه فعالیت تان را كاملاً متوقف كنید (اگرچه گاهی توصیه می شود). فقط قسمت هایی از بدن را تجدید قوا كنید كه سخت در كار و مستعد آسیب دیدگی هستند. 
به بدنتان توجه كنید. دردهای اندك مفاصل و ماهیچه ها را نادیده نگیرید. آنها در واقع علایمی هستند كه می توانند به شما در پیشگیری از آسیب های جدی تر كمك كنند. 
منبع: هلث دی نیوز
فرزانه فخریان


برچسب ها: ورزش در تابستان بدون کوتگی، ورزش بدون کوفتگی، در تابستان ورزش کنید تا کوفته نشوید، ورزش بدون کوفتگی در تابستان، هیچ چیز بدتر از احساس درد جسمانی از ورزش، در یك روز تابستانی نیست.، هیچ چیز بدتر از احساس درد جسمانی از ورزش در یك روز تابستانی نیست.، نكات جدیدی كه اخیراً توسط بیمارستان پروتستان نیویورك (NYP) منتشر شده، به كسانی كه می خواهند از تابستان با ورزش لذت ببرند، نكات جدیدی كه اخیراً توسط بیمارستان پروتستان نیویورك (NYP) منتشر شده به كسانی كه می خواهند از تابستان با ورزش لذت ببرند،  

نویسنده: moien mirhashemi |  طبقه بندی:ورزشی،  |  نظرات( |